Borta bra, men hemma bäst

Efter en nästan precis 6 timmars bilfärd så var man hemma =D En av de absolut bästa sakerna som finns är att åka bil länge när det är mörkt ute och man åker vid någon skogsväg där det knappt åker någon. Så rofullt och lite halvt mystiskt =D haha. Det är en av anledningarna till att jag inte har något körkort, varför skaffa ett körkort när man kan sitta bredvid och ta det lugnt? Visst, det finns vissa fördelar med att ha körkort, som att man kan åka vart man vill när man vill.. Men vissa grejer får man la ge upp ;D haha, man kan ju inte få allt här i livet!


Hade riktigt trevligt hemma hos Tess, go mat och trevligt sällskap ;D Och de bodde ju så fint! Mitt ute i ingenstans, men det var skitfint även nu när det var s grått och fult ute, kan bara tänka mig hur det kommer se ut när det är alldeles vitt ute eller på sommaren när allt är grönt, otroligt vackert! :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0