God natt...

Känner mig redo för natten nu.. Orkar verkligen inte plugga mer.. Har tenta i Lingvistik i morgon så sitter och går igenom allt en snabbgång.. Tror nog att jag kommer klara det. Känns som om jag kan detta nu.. hehe.. Men vi ska inte hoppas på för mycket, då blir man bara besviken om det går åt pipsvängen.. haha.
 
Annars har jag det bra här i Växjö med lilla Sofia. Inte långt kvar innan hon åker till New York, på onsdag/torsdag eller fredag(kommer inte ihåg vilken dag det var) så åker hon upp till Sura och lämnar mig själv här. Dock ska det bli skönt med lite ensamtid här i lägenheten =D hahah.
 
Igår var vi på "Korean Movie-Night" i skolan(som några Koreaner ordnar varje torsdag) och såg "A Tale of Two Sisters", vilket är baserad på en koreansk folksaga("The uninvited" är en "remake" av den filmen). Den var rolig för att vara en skräckfilm. hahaha. Skrattade igenom filmen.. Var kul när "spöket" helt plötsligt fick mens och en hand kom fram mellan hennes ben... hahah..
Jag måste medge att asiatiska spöken är 1000 gånger värre än "västerländska".. Svarthårig, bleka med nacken böjd nedåt och håret hängandes över ansiktet. usch! haha..
 
Men nu ska jag sova tror jag. Så att min hjärna är någorlunda pigg i morgon klockan 9 och provet börjar.
 
byebye! 잘자요!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0