25 Augusti 2010; Fika med tjejerna

Hey!
Idag har jag varit ledig!
Men åkte ändå in till väseterås efter att ha varit nere i tvättstugan hela morgonen. Träffade Anna, Johanna och Evelina på ett fik, satt där i nästan 2 timmar. Det var riktigt trevligt :) Sedan skulle anna dra, så jag, Johanna och Eve gick lite på stan och kikade, runt halv 4-4 gick jag och Johanna till Centralen där jag mötte upp Linda (ej min syster), sa hej då till johanna, och åkte med Linda till Erikslund där hon skulle köpa en Ipod. Det var ritkigt trevligt att träffa henne igen, vi träffas så sällan, kanske 1-2 gånger om året, nu i sommar har vi känt varandra i hela 13 långa år! Det är alltid kul att prata om minnen med henne =D Som när vi stod och mimade och dansade till Not a siner not a saint med Alcazar med tv-dosor eller hårborstar, eller när vi låtsades att kaklet framför spisen var en tvkamera, och att vi var tv-kockar! haha
Och så har vi planerat in att vi ska åka på en Weekend resa till rom någon gång snart=D

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Jag går tredje året på ekonomi och entreprenör du då? :D

2010-08-26 @ 15:08:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0