äppel päppel prion paron

God kväll =D
I morgon har jag första tyska lektionen för det här läsåret =D som jag har längtat hela sommaren! =D Tyska är mitt absolut favoritämne =D Älskar språket! Det enda som är jobbigt är att jag har tyska mellan 8.15-9.15 och sedan en lång håltimme fram till 12.00.. Men då ska jag nog plugga lite Grafisk illustration tror jag, har lite att rita där :)

Efter skolan ska jag kanske på Bio med Carro och Malin, ska se Toy Story 3. Jag måste bara fixa skjuts, eller någonstans att sova, för mams kan inte komma och hämta mig runt 11 på kvällen då hon jobbar.. menmen, det löser vi =D
Nu börjar Medium! Så ska kolla på det innan jag lägger mig och sössar för kvällen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0