Don't you lose your trust and your belief

Hey!
Första timmen
i skolan är avklarad! Första dagen på sista läsåret på KG. Började halv 2 idag, slutade någon gång efter 2. Fick bara lite information och sånt, fick även  reda på att på fredag eftermiddag ska hela 3'an åka och köra Gokart.. Jag kommer dö! xD och på torsdag får vi våra skoldatorer =D hoppas de är bra!

Det känns lite sorgligt att det är sista året på KG och de kommer gå fort! 1an och 2an gick hur fort som helst, känns som om jag nyss började där och det har redan gått 2 år. Men det här året kommer bli roligt tror jag, ett stort projektarbete, luciashow, balen, utklädnadschowen och framför allt studenten!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Kul med sista året :)



SV; Tack så mycket :D

2010-08-23 @ 20:09:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej sötan! :)

Vad händer hos dej? =)



kram.

2010-08-25 @ 11:55:39
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0