Turn around, I'm here, Doesn't count far or near

Hey!
Sitter hemma hos Petra
, lånar hennes data lite granna =D
Idag har jag jobbat, på förmiddagen var jag med mamma på tibnor, och på eftermiddagen var jag med Jenny och Sören och hjälpte dem på Matmästarn. Plus att jag fick 300 kr extra idag för att jag jobbat så bra idag och igår =D

I morgon ska jag på bio =D
ska se Vampires Suck med några vänner =D Skulle ha gått på den visningen som är 7, men nu när jag skulle boka, så är det fullt då. Så nu väntar jag på att några ska svara på ifall vi ska se den som går 9 eller så :) haha


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vi hade det hur bra som helst! Jätte varmt och skönt :D

2010-08-23 @ 11:06:14
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0