En tråkig lista en tråkig kväll =D

1. När grät du senast? – förra veckan någon gång tror jag, hade ett hårstrå i ögat som jag inte fick ut ;p haha
2. Har du lätt för att bli kär? – nej, inte direkt
3. Vilken låt är bäst just nu? – Mädchden uns dem all - Tokio Hotel
4. Är du snål eller generös? – för det mesta generös
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? – Sarah
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? – algerns bilar och surisar
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbakadragen? – beror på situation, men vänner mest öppen annars tillbakadragen
8. Vad tar du med på en fest? Cider och väner
9. Har du ett bra självförtroende? – nej
10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller. – Tyra Banks, Kenza och Miranda Kerr
11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? – Stå och kissa och ha sex ;)
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? – prata och ha humor ;d
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. – Bill Kaulitz
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mobil? – Evelina Rosberg
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? – brukar inte direkt fira den
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - lägenhet i centrala.. Kungsör!
17. När drack du alkohol senast? – Smakade vin av mama förra helgen, svinäckligt!
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? – sony ericsson
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. – vännerna, shopping och Tokio Hotel<3
20. Bästa boken du läst? – Genom dina ögon - Stephenie Meyer
21. Nämn din närmsta vän. – hm.. Inte är det Evelina i alla fall.. Idiot.. så typ.. Malin tror jag?
22. Vad har du för planer för denna dagen? – skola, träna till lucia showen sedan hem och sova :D
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? – Kopparlundsgymnasiet
24. Hur många barn vill du ha? – ett enäggstvillingpar
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? – nej
26. Vilka länder har du besökt? – Lettland, Finland, Sverige, Grekland och Italien.
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. – Falska personer, min älskade bror kim, Majabaja -.-
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? – Bloom..
29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? – jag är en soffpotatis =D
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? – 16 Januari och jag är en söt liten stenbock
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? – COOLINGAR! xD haha, nerå, deras kropp så de får göra som de vill..
32. Film hemma eller bio? – BIO! BIO! BIO! Älskar att gå på Bio! :D
33. Vem fick du senast sms av? - Cultural C
34. Vem ringde du sist? - Tele2 kundstjänst
35. Hur är ditt humör just nu? – Helt okej, jag överlevde svenskan! :D
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? – min vikt
37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - singel
38. Är utseende viktigt för dig? – nja, ganske
39. Hur många konserter har du varit på? – 2, om man inte räknar med lokala skitsaker
40. Något du inte kan leva utan? – Vänner, mamma och musik
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. – In you shadow(I can shin) - Tokio Hotel
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? – vet inte ;o haha
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? – beror på.. Om det är en rik man som vill att jag ska flytta till honom - javisst! haha
44. Vad tycker du om adoption? – Det är bra, de behöver också ett hem! och jorden har ändå ett överskott av barn, så varför inte ta någon som redan finns istället för att tillverka en ny? ;)
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? – ok!
46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? – trivs väll rätt bra
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? – hm..
48. Vilken är din favorit genre i filmer? – vet inte riktigt.. Har ingen direkt favorit, bara det inte är svenska :D
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? – hm. ingen vad jag vet :o haha
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. Jag hatar mig själv. Jag brukar sitta och prata med mig själv hemma (y) Jag älskar Tokio Hotels musik! =D

Kommentarer
Postat av: Eve

visste inte att du gilla tokia hotel! OMG!!!!!!!!!!! :O

2010-12-07 @ 21:36:40
URL: http://saintsaresinnerstoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0