Fighting the storm inside of me

Topp 5: Böcker

1. Genom dina ögon av Stephenie Meyer


2. Så länge vi båda andas av Stephenie Meyer


3. Harry Potter och Dödsrelikerna av: J.K Rowling


4. Äcklig : en sann berätelse om en mors grymhet av: Constance Briscoe


5. Inspärrad av: Teresa Cooper


För mig ska boken antingen vara fantasy, med overkliga saker som inte existerar så att man kan drömma sig bort till en plats som inte existerar, till en fantasivärd. Eller så ska boken vara en sannberättelse, helst skriven av någon som blivit misshandlad, våltagen med mer, a när de var unga, just på grund av att då får det mig att tänka att jag har det riktigt bra, att mitt liv inte alls är dåligt.

Kommentarer
Postat av: sandija

sv. ja är helt chock att robert och kristen är slut i verkligen :O

2010-07-02 @ 20:12:07
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: sandija

sv okej som du tror. :) men jag tror på :P

2010-07-02 @ 20:43:59
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0