Money makes your world go around

Satt och kollade på MTV nyss, på ett program som visade 40 stycken kändisar som hade gått ner i vikt. Och så kollade jag ner på min mage och tänkte "nu jävlar får det vara nog! jag måste göra något åt fläsket!" så nu ska jag gå ut och gå, och fortsätta varje dag!
Ni får påminna mig så att jag inte glömmer bort de. För jag måste verkligen gå ner i vikt och sluta äta skräpsaker, för det är inte alls bra för mig. Jag väger alldeles för mycket just nu..

Så, nu ska jag ut och powerwalka! =D

Kommentarer
Postat av: jossey

Vi får väl hålla koll på varandra i skolan och se vad vi stoppar i oss ;) kan smsa dig på dagarna resten av lovet oxå :P det kommer gå superbra för dig <3

2010-07-21 @ 22:22:52
URL: http://www.nattstad.se/jossey
Postat av: ~ƒαтιмαѕωαяу §

hehe :D

2010-07-22 @ 01:39:04
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0