När murar åter faller...

Dååålig uppdatering idag... Men har gjort saker hela dagen, började dagen med Ugly betty, sedan dusch + fix', sedan drog jag hem till mormor; blev bjuden på lunch (: Sedan läste + kollade jag på Ugly Betty ett tag. Senare på eftermiddagen träffade jag Frida och Alex utanför mig, och vi gick ner till "korsvägen" för att möta Anna, som kom med bussen frå V-ås :) Och vi har haft ett roligt vattenkrig, spelat kubb, pratat, ätit, spelat spel m.m. :) Har haft en kul dag =D
Och snart ska jag sova, tror jag.. Om jag inte kollar på ett avsnitt av Ugly Betty först. Vi får la se! :) hehe

Men bilder kanske kommer sen, om Anna är en snäll tjej och skickar några :) haha



Från Januari..
Frida, Michelle, Anna, Eve och Alex =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0