Now, not even you can save me

God Kväll! =)
Vart inte att åka och hämta bilen idag, de hörde av sig så sen, så vi åker i morgon halv 10 i stället :)
Har inte gjort så mycket idag förutom de lilla i förmiddags. Kollade nyss på Americas Best Dance Crew, älskar det programet! Det var finalen för säsong 3 idag, och rätt Crew vann (minns inte vad de hette xD), tycker jag =D

Ska strax gå och lägga mig och läsa ett tag, sedan sussa. Har inte fått sån bra sömn de senaste 2 nätterna, och i morgon ska jag upp strax innan 9, så då lär jag inte heller få någon sovmorgon (: hehe

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Usch det hatar jag haha :D

Jag älskar sommaren :)

2010-07-22 @ 23:47:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0