this song is for those who hates

Förlåt för att jag inte har skrivit på några dagar. Men mamma det smarthuvudet har inte betalat interneträkningen, så vi har inte internet hemma -.-
Just nu sitter jag hemma hos mammas vän petra och lånar hennes data.

I fredags var jag och syster med pappa till stockholm och hämtade bilden; den var assnygg! =D har gjort upp en packt med pappa om att jag ska få den i studentpresent nästa år =D haha
När vi kom hem så gick jag nästan direkt ut på en timmes promenad, hem och duschade sedan åkte jag och Alex in till v-ås för att umgås med Eve, Johanna och hennes engelsman.. Han måste ha trott att jag sög riktigt hårt på engelska xD hahah! Sov även hemma hos johanna.
I går åkte jag buss till köping och gick och köpte födelsedags presenter till mina kusiner, ena fyllde för ett tag sedan och min andra kusin fyller år nästa vecka, fast då är dom i Danmark på semester =) Gick hem till dem och firade Alle, sedan fick jag skjuts hem av mormor och morfar Calle. På kvällen kollade jag på film med mamma och Janne :)
Idag har jag varit över hos min syster pojkväns lägenhet och tagit hand om deras katt, är katt vakt medan de är borta några dagar. runt halv 3 gick jag hem till Mormor och Morfar Calle där det blev middag: världens godaste kycklingsoppa. Dit kom även mina två mostrar och 3 utav mina kusiner :)

Senare idag när vi har kommit hem från petra ska jag försöka få med mamma ut på promenad också!
Vet inte riktigt när jag skriver nästa gång, kanske i morgon. Ska träffa My bby girl(Malin), har inte träffat henne på läänge nu ;/

Förlåt för ett långt inlägg ;p hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0