it's only half past, the point of no return, the top of the iceberg

God morgon!

Konstig dröm jag hade inatt, drömde att jag hade öppnat ett "dagis" för gravida kvinnor som inte hade det s bra hemma. haha..

Idag är det nästsista dagen på  Björnungen, börjar 07.30 och slutar 14.30. Strax efter det ska jag med mamma till kungsör och nya lägenheten, ska kanske måla en .. Nu har jag glömt bort vad det heter.. ehm. hylla? nje, nästan. ååh, i alla fall, en sån dära sak som står på golvet och man kan ställa massvis med saker i? Eller heter det också hylla?`. Aja. ska måla en sådan i svart och vit. Och så kanske Malin följer med! =D Usch så jag saknar henne, har inte träffat henne på flera veckor nu, minns inte sist vi sågs :o Hoppas hon kan följa med =D hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0