jobba.. jobba.. jobba..



Jag och Mamma nyss =D<3

Just nu är det lugnt på jobbet, frukosten är över och vi ska strax ringa till Jenny och Sören på Matmästarn för att beställa maten.

Har med mig datan idag för jag ska bara jobba halvdag idag, men stannar kvar då det är många som ska äta i eftermiddag, så kan jag hjälpa till när det blir mycket =D Och så ska jag även skriva på uppsatsen i vetenskap och på mitt arbete i tyskan. På tal om tyska, det är så jobbigt när mamma går runt till praktisktaget varje person och säger att jag är värsta proffset på tyska. Det är jag inte! haha, det är ju pinsamt! xD Nu tror ju nästan alla att jag är det.. :( mamma är elak!

Kommentarer
Postat av: malin

Åh vad jag saknar er :(

2010-11-09 @ 19:20:37
URL: http://recoveryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0