Don't you turn around

Vilken trött och seg dag det har varit idag! Har inte orktat göra något, sitter fortfarande i mina rosa pyjamasbyxor med små grisar och hjärtan.

Igår åkte jag in till västerås, för att kolla på balklänningar, gick med Eve och även Johanna var med ett tag. Tror att jag har hittat den jag ska ha =D Usch, jag är avundsjuk på Eve! Hon är så fin! Och ni skulle bara ha sett henne i 2 utav de balklänningar hon testade! Hon såg ut som en prinsessa! Min lilla Tvilling =D <3 haha

När jag kom hem från v-ås mötte jag Frida, gick till affären och köpte gott, sedan gick vi hem till mig där jag åt mat, efter det gick vi hem till Frida och kollade på Idol =D


Kommentarer
Postat av: Eve

åhhhhh, va gullig du är twin!!!!!!!!!

<33333333333

2010-10-10 @ 00:18:36
URL: http://saintsaresinnerstoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0