I see you looking at me like Im some kind of freak

Hejhej!

Skrev för ett tag sedan ett brev till Farmor och Farfar, Farmor fyller 75(!) år på Fredag, så var tvungen att skriva ett grattisbrev och lite annat :) heh och så fick hon och farfar ett kort, eftersom att vi ses så sällan. Sist jag träffade dem var sommaren 2009. Ska försöka ta mig upp till Haparanda/Luleå nästa sommar och hälsa på dem! :) var även på ett litet besök hos syster och hämtade ett brev som hon ville att jag skulle skicka upp till Farmor&Farfar, där fick jag även med mig chokladbollar, nomnom! =D


Ska kolla på Gray's 21.00, om jag orkar. Ska upp vid 6 i morgon och måste vara pigg för jag har prov i tyskan på morgonen (: Tror att det kommer gå rätt så bra! Kan de mesta.


Pappa, Farmor och Farfar förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0