since the only one that doesn't see the beuty, is the face in the mirror, looking back at you

Hej!

Har börjat komma igång
med promenaderna igen! Får bara hoppas att jag inte tappar det igen. Det är bra! Ska verkligen försöka nu, eftersom att det inte alls är långt kvar tills balen och vill helst inte se ut som en svullen val. heh

Efter skolan var jag en sväng på stan; Bibliotektet med Alex, lånade(titta jag kan johanna! xD haha) två böcker av Camilla Läckberg, minns vad böckerna hette, tror ena hette något med "otursfågeln". Men är inte riktigt säker (a) Sedan bjöd min söta lilla vän på mat - Donken, Tack! Du får igen det någon gång =D <3 haha

Nu resten av kvällen ska jag inte göra så mycket, ta det lugnt och inte vara uppe allt för länge. Hade svårt för att somna i natt, tror att jag somnade runt 2 eller något sådant. Inte bra när man går upp vid 6. Så ska se till att somna i tid i dag så att jag orkar med tyskan! =D haha

(Nu råkade jag ta sönder "hålet" där man stoppar i hörlurar med mera i datan ;o så nu funkar inte den! =()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0