Schrei durch die Nacht

Hej!
Sitter åter igen på redaktion 3 i skolan
, fast denna gång helt själv. Har ju slutat men måste vänta tills 16.00 då Johanna och resten slutar. Ska hem till henne efter skolan och fixa och sådant innan KG-festen i kväll.
Ska nog skriva lite på min artikel om jag orkar, känner itne för att göra det just nu, har  ändå omkring 4 timmar innan de slutar.

Om ungefär 15 minuter är det skol-val, så ska gå till helan och halvan (två grupprum som man kan öppna upp ena väggen så att det blir som ett rum.) och göra min röst hör eller något ;p haha


Jag, Evelina och Alex någon gång i Mars tror jag, när Anna hade sin 18-års fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0