20 April 2011; Skola på lovet

Hejhej!

Dagen började med 2 timmar jobb
på morgonen sedan kom mamma och hämtade mig för att skjutsa mig till V-ås. gick till bibblan en stund för att låna böcker samt läsa lite. Just nu sitter jag på skolan och väntar på Sofia och Amanda som kommer hit om en dryg timme. Då blir det o plugga Projektarbete. Ska börja redan nu hade jag tänkt.

Känns dock lite konstigt att vara i skolan på ett lov, ingen är här förutom Carina - som har hand om admistrationen eller något sådant. hehe.. Men det är lugnt och skönt här =D haha

Nu ska jag öppna mitt dokument med en intervju och fortsätta skriva på den. Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0