5 April 2011; Fridfullt på biblioteket

Hallooo! =D

Kom just hem från västerås/skola
m.m. Skoldagen har bestått utav Tyska, håltimme, lunch, projektarbete samt engelska. Helt okej dag faktiskt. Efter skolan gick jag lite på stan med Twin, såg att mina skor fortfarande fanns kvar på shosho(tror affären hette så) inne på Igor, hoppas att de fortfarande finns kvar om en månad eller så =) haha. Sedan gick jag till bibblan och satt där och läste i nästan 2 timmar, så otroligt fridfullt och skönt att sitta där omgiven av en tyst miljö fullt med böcker, har beslutat mig för att gå dit oftare bara för att just läsa. Sedan mötte jag upp Alex för att äta lite, då hon haft japanska och sedan skulle ha dans. Tack för maten Alex =) hehe

Nu ska jag ta en snabb dusch, sedan bänka mig framför tv kl 10 för att kolla på Big Brother :) hehe

Hoppas ni haft en bra dag idag! =D Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0