ich bin bei dir, wenn du willst

heh.. Hejsan! Förlåt igen för några dagar utan bloggning ;p hehe

Men har varit så fast i mina böcker.. Tror att jag börjar bli en riktig läslus, började med "Främligen" av Diana Gabaldon, ca 700 sidor, i måndags och läste ut den i torsdags natt, började med nästa bok i serien i fredags, "slända i bärnsten" som är p dryga 800 sidor, den läste jag nyss ut. Det är sjukt! haha.. Men jag kan inte slita mig från böckerna, det är helt omöjligt! I kväll ska jag börja på nästa bok i serien "Sjöfararna Del1". Den är lite tunnare, knappt 500 sidor, så den kommer jag nog lästa ut snart, sorgligt! haha

Nerå, men nu ska jag kicka runt lite och se vad jag har missat dessa 2½ dagar som jag inte ens har satt på datorn :) hehe Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Stig

Håller med dej,en bra bok är nästan omöjlig att

lägga ifrån sej förrän den är slut:)/stig

2011-04-17 @ 21:47:58
Postat av: Alex

hahahahh tycker det ser kul ut, sådär borde vi börja laga vår mat :D

2011-04-18 @ 01:20:03
URL: http://alexdesu.blogg.se/
Postat av: Alex

sv: hahaha fett kul ju :D Blir faktiskt sugen på att laga mat när jag ser dem där (och nä inte för jag vill kasta runt saker haha).

2011-04-18 @ 13:31:59
URL: http://alexdesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0