den ultimata drömmen

En av mina drömmar i livet är att ha mitt alldeles egna bibliotek, ett rum i mitt hus/lägenhet där det är fullt av böcker från golv till tak. Bokhyllorna i mörkt trä, för att få den dära mysiga och hemtrevliga känslan. Någon tavla ibland med fridfulla motiv. Någonstans i rummet ska det finnas en litet vattenfall, kanske även en öppenspis. Och mitt i rummet en stor och skön fotölj, en liten läslampa och ett litet bord, där man kan ställa en stor kopp med varmt té. Golvet ska värmas av en stor och fluffig matta där min lilla bichon frissé ska busa/mysa/sova medan matte läser.
Underbart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Några hundra böcker kan du få av mej:)/Stig

2011-04-07 @ 18:37:23
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :D det är bara bra med mig :)

Vad ska du hitta på en Fredag som denna? :):)



Kram

2011-04-08 @ 14:06:20
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0