26 Augusti 2011

Vi börjar med att skriva ett stort GRATTIS till lilla Alex som blir hela 18 år idag! Nu är hon inte lika liten längre, men fortfarande minst :) hehe
Igår vad jag till Kolsva och grattade henne med Johanna, Eve, Anna och Frida - Skoj o träffa västeråsarna, inte träffat dem sedan studenten :o och nu så sprids dem ut, eve stannar kvar, anna drar till Malmö och Johanna drar till England.. Glad för mina små vänner, men kommer sakna dem! <3



Sjukt söt bild på mig och Alex någon gång i början av 2008, bara för att hon fyller 18 :)

Nu skulle jag egentligen ha varit i Växjö och börjat plugga. Men av vissa anledningar så beslutade jag mig för att stanna hemma ett år extra för att tänka igenom vad jag egentligen vill göra med mitt liv. Valde utbildningen endast på grund av att jag skulle få läsa tyska. Så ska stanna i Kungsör ett år, hitta något skitjobb för att få in pengar, och sedan söka om till nästa år istället, då jag förhoppningsvis vet vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Alex

Tacktack :D

2011-08-26 @ 20:06:13
URL: http://alexdesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0