Där brinner jag förutan glöd

God kväll!
Känner mig så duktig just nu, har varit på gymmet och tränat fyra dagar i rad nu! =D Klarade till och med att "springa" (eller vad man kallar det) 2 km på en halvtimme, okej, nu kanske ni tycker att det är asdålig, men för mig är det riktigt bra då min kondition verkligen suger!  Men har blivit bättre sen i torsdags när jag började med det =D Dock höll jag på att svimma när jag klev av konditionssaken, minns inte vad de kallas ;o hehe

Nu ska jag sätta/lägga mig och kolla på "Grease", Anna den jävlen gjorde mig sugen på att se den.. Har inte sätt den på länge! Var en av mina favoritfilmer när jag var yngre, satt alltid framför tv'n och spolade till mina favoritdelar i filmen =) hehe


Kommentarer
Postat av: anna

ihihihi den är så bra :D (och det heter löpband va?) :D

2011-02-06 @ 23:01:42
URL: http://mucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0