Gib mir ein kleines bisschen Sicherheit

Ny header (: Vad tycks? Lite tom i vänstra nedre hörnet, men har setat och funderat på vad jag ska ha där i ett x antal veckor nu utan att komma på vad, så det fick va. hehe. Om jag kommer på vad som ska vara där senare så sätter jag in det ;D hehe

Har inte hänt så mycket idag, var med mamma och Jan till Arboga och ÖB en snabbis, efter det köpte jag en frensh hot dog, mums! Dock är de på pressbyrån i centralen i Västerås mycket godare. Men den gick ner =D haha

Händer nog inte heller
så mycket senare, mamma kanske skulle färga mitt hår, ifall hon orkade. I morgon ska jag börja jobba strax innan 7, sedan ska jag vara på tibnor hela dagen. Blir själv där på eftermiddagen då Angelica(som egentligen är där) är sjuk. Det ska nog gå bra! Var ju där med mamma i sommras samt andra dagar under förra halvåret, och så har jag varit själv där en gång förut, så jag klara det nog! Ska nog ta med mig min Harry Potter bok på tyska, så att jag har något att göra mellan halv 10 och halv 11 då jag ska vänta på att maten kommer.

En utav de bästa sätten att lära sig språk är att läsa böcker som man redan har läst på svenska, då det blir  enklare att förstå. Det bästa är dock att vara i ett land där de pratar språket så att man är omringad av språket och pratar det, men om man inte har den möjligheten kan man ta en bok ;) hehe.


bilden är från friluftsdagen för ett antal dagar sedan (:

Kommentarer
Postat av: malinhe

SV: tack så mycke! :)

2011-02-27 @ 19:08:40
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: malin

Haha, jomen vi var lite lata (a)

2011-02-27 @ 19:59:33
URL: http://recoveryy.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

2011-02-28 @ 09:39:55
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0