My first kiss went a little like this, and twist



Det är så fint ute just nu; Solen skiner, marken är täckt av ett vitt fint täcke. Dessutom är det inte allt för kallt ute, visst det är minus 6 grader, men det blåser inte eller något så det känns mycket skönare =D hehe

Var på gymmet för ett litet tag sedan, ska strax hoppa in i duschen och senare ska jag åka med mamma och jan till Valskog och äte Ananaspaj <3

Ska fråga mamma ifall vi inte kan stanna efter vägen på väg hem, såg en plats som skulle kunna bli en riktigt fin bild igår när vi åka hem från jobbet. Men mamma vägrade stanna.. Ska tvinga henne idag =D haha

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag ska snart ut en sväng i det härliga vädret! :D Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-02-12 @ 14:40:20
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0