getting high in the rock n' roll highschool

God Dagens!

Nu har jag bränt pengar
så det sjunger om det.. Har handlat mat och sådant skit tills på lördag då mina vänner kommer hem till mig, för 465kr och än är jag inte klar -.- jag kommer bli fattig! haha. Men kul det kommer vi få, annars slår jag dem =D <3


Fick glänsa lite idag på tyskan =D gick igenom prepositioner(?) och sådant, vilket var bra då jag inte alls har koll på när det ska vara der, das, die, den, dem, des eller  vad det nu är. Men jag kunde ramsorna typ "durch für gegen ohne um wieder", vilket styr ackusativ, vilket de andra i min grupp inte kunde =D haha! Gillar att vara bäst på tyskan :D hehe..

Efter tyskan åkte jag till köping och jobbade lite. Och nu är jag hemma! hehe, ska ta det lugnt idag, min nacke och mina fötter värker.. Kanske kör lite boxning på Wii senare :) Vi får la se! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0