My new religion is you

Återigen är det snöstorm i Kungsör... Just nu är jag trött på snön och kylan, man kan ju knappt göra något och nu har jag extremt tråkigt.. Vill gå ut men samtidigt inte pga snöstormen. usch..

Såg förresten en film tidigare idag, pojken i randig pyjamas, fyfan vad sorglig den är. Började till och med gråta i slutet ;/ Handlar om en pojke -Bruno-  som levde under andra världskriget, hans pappa är en viktig soldat eller något sådant, och så är de tvugna att flytta ut på landet för att pappan får en högre rang som soldat. En dag när pojken är ute och leker i skogen så ser han en pojke i randiga kläder som sitter inne i ett område som är omringat av ett taggtrådsstängsel, de börjar prata och blir snabbt vänner, Bruno går ofta dit för att prata med den andra pojken och tar även med mat ibland. osv, vill inte berätta slutet och de ifall det är någon som inte sätt den ;p hehe


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Tittade in så jag passar la på att säga Godnatt på dig hoppas du får en härlig lång natt:D

2011-01-06 @ 23:28:11
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0