Bakom kulisserna av HP7

Godagens! =D

Sitter hemma hos
lilla Malin just nu, ska sova här :) Om ett litet tag börjar "Bakom kulisserna - Harry Potter 7 del 2", så blir o kolla på det och om en vecka ska jag och Alex se den på bio, längtar!

Btw. Någon som vet hur man får tillbaka det svenska skrivbordet på Sony Eriksson X10? Just nu har jag råkat få det koreanska och får inte bort det hur jag än gör ;o sjukt irriterande att inte kunna skriva åäö och vissa grejer är på helt annorlunda ställen ;o

Kommentarer
Postat av: Alex

Tack! ;D Jaa visst är dom snygga :D Kanske ska ha på dem när vi ses? :D



Aaah veet :(

2011-07-09 @ 21:22:27
URL: http://alexdesu.blogg.se/
Postat av: Alex

Menar du Heartstrings? :)

Den är skiitbra (tycker jag iaf, höhö) men tyvärr finns bara 4 avsnitt ute och sen måste man ju vänta en vecka eller nåt på varje... ): Bajsa.

Så jag kollar på ännu en under tiden jag väntar på den, haha! :D

2011-07-11 @ 15:41:14
URL: http://alexdesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0