18 Mars 2011; Pengaväxling

Tjofräs!

Sitter hemma hos
mormor & morfar Calle! Är fortfarande lite haft sjuk, men har varit och jobbat både i dag och igår. Har gått sådär, igår kväll var jag helt slut i huvudet - därav inget bloggande.

Idag har jag varit och växlat massvis med pengar till Euro, så nu har jag själv 190Euro och så har jag växlat till 150 Euro till hela gruppen (y) Börjar bli lite nervöst inför söndagen, tänk om något går fel? Då kommer jag dö.. heh

Har även lånat en resväska av mormor, dock är även den lite stor, men skit samma.. Får släpa runt med den i ett X antal timmar på torsdag, heh..

Nu ska jag gå och vara social innan jag och mamma åker hem till Kungsör. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0