She's all that

God kväll!

Har just tagit en varm och skön dusch. Snart börjar en film på 5an - She's all that. Sedan kl 22.00 börjar BB, så hinner inte se klart på filmen.

Hade en rolig men lite halvt jobbig idrottlektion idag, dagens idrottslärare var Emelie och Simone, det gjorde ett riktigt bra jobb men lektionsplaneringen! Började med att dela upp två lag - västarna, jag, Matilda, Maria och Stina, utan västar var Eve, Alexandra och Emma. Som ni kanske märker så är inte min klasshalva en idrottsklass ;D hehe. I alla fall, sedan var det dags för uppvärming - Idioten, man ska springa fram till en kona, sedan tillbaka och efter det till den som är lite längre bort och så vidare. Sedan hade vi en 3 kamp - Basket där man var tvungen att "doppa" bollen i marken innan man sköt iväg den, sedan handboll där man skulle hoppa jäämnfota hela tiden, sedan var det krabbfotboll där man ska gå på alla fyra, fast med magen uppe i luften, om ni förstår? hehe. Mitt lag vann! 5-2, jag gjorde 3 utav våra 5 mål! =D haha

Har inte hänt så mycket mer värt att ta upp här (:

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och kolla på filmen :) Ni får ha en bra dag =)


Eve, Carro och jag i Lördags när vi firade Anna som fyllde 19 år i fredags :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0