you never call and listen to me

God Morgon!

Känner mig ungefär likadant
som igår, hostar dock kanske lite värre  nu, locket för högra örat är fortfarande kvar - irreterande!, nu har jag dessutom blivit snufig.

Är hemma idag, på 2 av 3 utav lektionerna idag fick vi jobba på valfri ort/plats, och på idrotten kan jag ändå inte vara med på, så stannade hemma och försöker bli bättre, för så här kan vi ju inte ha det! ;) hehe

Nu ska jag vakna upp lite med ett avsnitt av Life UnExpected, sedan ska jag fixa i ordning mig för att sedan sätta mig någonstans och plugga, det skulle vara riktigt bra ifall jag kunde bli klar med identitetsgrejen som ska vara inlämnad på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0