It's not like every girl is the same

Hejhej!

Sitter i ett grupprum i skolan just nu. Har egentligen slutat för länge sen, men var tvungna att vara på biblioteket med Sofia och Amanda vid 10 och fixa lite med utställningen som vi har där(kommer så kvar där tills den 30 Maj).

På väg från biblioteket till skolan gick jag och Sofia o pratade om olika sätt att få in pengar under vår resa  till Tyskland i sommar. Till exemepl gatmusikanter, Sofia ska sjunga små sorgliga låtar, jag har en magtrumma som jag slår på för att det ska låta dramatiskt och Amanda spelar lite gitarr, Amanda ska ramla ihop mitt i smeten och jag och Sofia ska stå och skrika/gråta och fråga om folk vill skänka pengar till oss för att vår vän håller på o dö, göra små armband som vi sedan säljer på marknad, Sofia & Jag ska hora lite, råna ungdomar m.m. Tror nog att vi kommer klara oss riktigt bra i Tyskland, eller vad säger ni? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0