Första Advent...

... men vart är snön?! Det är snart December och jag har inte sett en endaste liten snöflinga! Katastrof! Jäklar om det inte har kommit någon snö innan jul, då blir jag ledsen! Den skulle helst få komma innan December.. Är ju inte direkt nå kul med en regnig jul...

I alla fall, igår var jag in till V-ås med Alex och träffade Eve och Anna - middag/lunch, sedan bio med Alex och Eve - Breaking Dawn del 1, skulle nog säga att det är den bästa av dessa 4 Twilightfilmer ^^ Var så kul att träffa Anna igen, inte sätt henne sen Augusti(!) tror jag, inte okej! Eve träffade jag en snabbis på stan i måndags, så det var inte lika länge sen.


Vår finfina adventsljusstake ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0