죽어도 못보내

Hejhej! :)

Ligger i sängen just nu och försöker skriva ett litet födelsedagsberv till min kära lilla mor som fyller år på måndag. Sedan ska jag en sväng på stan och köpa en liten enkel present till henne som sedan ska skickas upp till hennes brevlåda. Tråkigt att jag inte kan vara med och fira henne, men vad ska man göra när skolan äter upp en just nu. har ganska mycket att göra just nu, läsa en bok på mer än 300 sidor på engelska, skriva en akademisk uppsats genom att analysera en dikt till på fredag, på lördag har jag omtenta(ooops..) och på måndag har jag muntlig presenation om en dikt och den dära boken ska vara utläst till på tisdag... Så har inte direkt tid till att åka hem en sväng. Men hon får den i alla fall en present på posten :)

Men nu ska jag forstätta skriva brevet. Ni får ha det så bra! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0