Glad Påsk! :)

Gud vad tiden går fort.. Redan April och Påsk! Och så var det ett tag sedan senaste uppdateringen.. Har varit lite uppdagen.

Var uppe i Luleå förra vecka på farmors begravning(vila i frid<3), som var jätte fint. Var även trevligt att träffa alla släktingar där uppe, vissa har man inte sätt sedan man var liten.
Sedan när jag kom hem för en vecka sedan så var det bara att sätta sig ner och börja plugga till ett prov i English Linguistics.. Dock tror jag inte att det gick så där allt för bra, hehe.. Men vi hoppas på det bästa.

Nu är det i alla fall Påskafton och igår storstädade jag mitt lilla rum. Idag blir det en liten påskmiddag medmig själv, bestående av Gravadlax, ägg, potatis och köttbullar =D Det allra bästa från påskbordet :D haha. Dock önskar jag att jag kunde ha åkt hem och firat med släkten, men skolan tillät inte det, så jag blir själv här i Växjö. Sofia har åkt hem för hon har inga lektioner på typ 3 veckor eller något. Men men, inte ska man sitta och deppa för det.

Men jag hoppas att ni får en riktigt trevlig påsk! =D Glad påsk!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0