13 Februari 2012

Hur duktig får man bli? Igår kväll sa jag till mig själv "Du får inte försova dig i morgon!", vad tror ni jag gör? Glömmer ställa väckarklockan och vaknar  halv 9 och tänker "Vad ljust det är ute...", kollar på klockan och flyger upp ur sängen.. Lektionen hade börjat för en halv timme sedan.. Så det var ingen mening att gå på den lektionen. Dock hade jag Language History idag också, så gick på den, höll på att somna flera gånger.. inte bra! haha..

Nu ska jag sätta mig ner och svara på "Studyquestions part 2" som ska lämnas in midnatt på onsdag :) Den här gången har jag kollat så att det verkligen är midnatt, haha, vill inte ha en till gång med att lämna in försent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0