My love is like a star, you can't always see it, but it's always there

Jahapp, då blev man lämnad här helt själv till sitt öde..
Sofia åkte hem till västmanland idag och kommer inte hit fören om en vecka, jäkla svikare.. haha. Men jag ger igen, det kan hon spika upp på väggen.. För den 22 eller den 23 åker jag hem och så blir hon själv här xD haha

Idag har jag i alla fall varit i skolan och haft Language History, det var la trevligt :) hehe.. Annars har det inte hänt så mycket, skrivit mer på min acatemic writing som ska vara inne i morgon, har kommit upp till 300 ord nu, har skrivit om lite och tagit bort typ hälften av det jag skrev igår, för när jag läste igenom det så lät allt bara så konstigt så det var bara att börja om. Så, jag lär få sitta framför det där dokumentet några timmar till i alla fall. haha, så att jag blir klar.

Gör studierna lite lättare med bra musik från sydkorea =D haha
B.A.P - Warrior

Kommentarer
Postat av: AlexDesu

sv: Ja :D Ska du också gå? :)

2012-02-10 @ 00:17:49
URL: http://alexdesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0