Vad ska man ha för rubrik?

Hej!

Idag tackar vi den fina stjärnan
för at jag läste Tyska i tre år på gymnasiet! Utan det hade jag aldrig klarat av Engelska lektionen idag med statsdelar(subjekt, objekt, dativ m.m.). Så Tack! hhha..

Annars har det inte hänt mycket idag. Umgåts med Sofia(NÄHÄÄ?! Menar du det?! xD), kollat på en film med Kristen Stewart(?), en som ska vara med i Hungerspelen(kommer på bio i mars(jag och sofia SKA se den! haha just läst böckerna, svinbra!).) och några mer. Liiite störd film men rolig xD haha

Block B - NalinA(Skitbra!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vadå? Jag missade att vi umgicks idag

Det var ju en asbra film ju!

2012-02-01 @ 22:51:31
Postat av: alexandra

hej :D hoppas allt är bra med dej ;)

har frågestund på min blogg, gå gärna in o ställ en fråga :)

kram <3

2012-02-02 @ 12:30:57
URL: http://alexandraarosendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0