fake fake fake baby

Tja!

Första riktigt skoldagen avklarad. Tror nog att detta kan bli rätt roligt ändå :) Började dagen med Grammatik klockan 8 till 10, helt okej, han gick dock mest igenom lite om vad vi ska göra på grammatiken o så fick vi presentera oss själva med hjälp av 3 bilder, inte alls så farligt :) Sedan hade jag en 5 timmars håltimme så drog till ett köpcentrum med Sofia då hon skulle köpa någon förvaringsgrej och jag en hårborste..
Sedan började både jag och Sofia klockan 3 till 5, så vi tog sällskap till skolan och då var det dags för engelska språk historia det var rätt roligt, har alltid trott att det var svenskan som har tagit efter engelskan men tydligen var engelskan först med att kopiera svenskan, och vår lärare som var från skottland berättade om "tyrannerna" till vikingar som hade kommit till england/skottland med mera för att plundra, mörda, våldta med mera, haha.. Lite roligt var det att höra :)

Efter skolan var vi en sväng förbi polisen och frågade om pass, då mitt har försvunnit, putsväck, och jag behöver det för att hämta ut mina skolböcker.. Men jag måste ha min mamma här för att kunna hämta ut det, problemet är bara att hon är 40 mil borta och inte bara kan ta sig hit hur som helst :o men jag får la lösa det på något vis ;p haha..

haha, vilket långt inlägg det blev nu.. Skyll er själva om ni läste denna helt ointressanta berättelse om min dag ^_^

Men nu ska jag göra något intressant - nämligen läsa i skolans katalog om olika utbildningar och sådant så att jag kan söka till nästa termin =) haha

Ha det bra! :)

(hm.. nu vill inte internet och blogg.se sammarbeta så det får bli ett tråkigt bildlöst inlägg..'sch, ni klarar er utan att se mitt überfula tryne =-D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0