Love is so bad, bad, bad

TJA! =D

Har just ätit middag med sofia,
eller ah, det var nog mer en timme sedan - hemma gjord potatismos med klassiska svenska köttbullar, mumsfillibaba! :D Samt haft lite roligt med vita tavlan i köket, vi ritade ett sjukt sexigt sjöjungfrumonster. Vet inte riktigt vad jag ska göra med Sofia, någon som vet vart det finns ett psykhem här i närheten av Växjö? Funderar på att skicka in henne. Något problem är det med henne i alla fall.. Om ni bara visste vad jag får gå igenom varje dag typ 12 timmar om dygnet. Ni skulle tycka synd om mig. haha...

Annars har jag varit i skolan idag, hade introduktion till "oral presentation", usch fy och blä är vad jag har att säga om det! Vi ska ha typ 3 lite större presentationer. Och redan idag på prestentationen skulle vi upp och prata inför alla andra. Icke bra för mina stackars nerver. Men det blir la bra, haha kommer nog bara dö lite granna.

Och så har jag försökt plugga lite till "English Language History", där vi ska svara på frågor genom att läsa en bok, dock är problemet att jag inte har fått boken än! Så försöker svara på frågorna genom att komma ihåg det lärarinnan sagt under lektionerna, går väll sådär. hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0