Mitt nya hem

Här kommer lite bilder på mitt hem/rum =) (ursäkta röran, har inte hunnit blivit av med kartonger och sådant)






Så, där har ni mitt rum och här trivs jag som fisken i vattnet, hehe. Nejdå, men än så länge trivs jag bra här! Bara jag får bort kartongerna och sånt så blir rummet bättre och så ska jag sätta upp tavlor på väggarna, så det blir säkert bra! :)

Har inte gjort så mycket här än, har bekantat mig lite med de andra som bor här, kollat in centrum(som ligger på 5-10 minuters gångavstånd, super bra!), bibliotek och lite annat, och allt verkar bra! Centrumet är riktigt mysigt på kvällen, Sofia och jag gick en sväng i går kväll/eftermiddag när solen hade gått ner och åt på Subway(som jag har längtat efter sedan i sommras! haha) och kollade i affärer.

Så, än så länge har jag det bra här =D Vi får väll se på måndag när jag börjar skolan, haha. Kan ju hända att jag har valt världens sämsta kurser(en engelska kurs och en fred och utveckling) men sämsta lärarna, haha. Vi får hoppas att det inte är så.

Nu ska jag vänta på att Sofia kommer tillbaka hit från skolan. Måste fråga henne om hon har en visp som jag kan låna av henne så att jag kan laga mat :) hehe

Ni får ha det så bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0