23 Mars 2012; Komikern Soran

Hejhej!

Just kommit hem från en trevlig impuls grej, Jag och Sofia har varit och kollat på komikern Sorans show här i Växjö, riktigt roligt var det! =D
Och innan dess var jag en sväng på stan och köpte lite begravningskläder samt ett par nya skor =) Men nu blir resten av kvällen  lugn.

Förresten, Hunger Games igår var skitbra! De ändrade bara smågrejer från boken till filmen samt tog bort grejer som inte var ett dugg viktiga och det var ungefär så som jag hade föreställt mig det när jag läste, så jag är supernöjd! Så, om ni vill gå på bio så kan jag starkt rekomendera den :)


Kommentarer
Postat av: Oskar

Vad söt du är

2012-03-24 @ 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0