BOOM SHAKALAKA

ååhfyfan vad nervös jag har varit de senaste dagarna över denna helvetes "oral presentation" och i morse var det värst, spydde nästan.. usch, dessa jäkla nerver!.. haha.. Men det gick faktiskt rätt så bra, visst kunde ha gått bättre om jag inte hade varit så nervös och min röst hackade och en massa annat. Vi var bara 6 stycken i min grupp (två stycken var inte där..), så det var skönt!

Har köpt tågbiljetter till Kungsör idag, åker en 27 mars och den 28 mars bär flyget av mot Luleå och den 29 är det begravning(:-() sedan åker vi tillbaka till Kungsör den 30 och den 31 åker jag hem till Växjö igen. Det blir en massa resanden under dessa dagar...

Ne, nu ska jag fortsätta att inte göra någonting ;) ni får ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: malin

hihi! :D saknat dig med! <3

2012-03-07 @ 18:06:05
URL: http://recoveryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0