12 Maj 2012; Biomys

Hejhej!

Jag mitt klanthuvud
skulle ha haft engelskt grammatik prov idag, dock vara ju bara det där lilla problemet att jag hade glömt anmäla mig till det och om man inte anmäler sig så missar man provet, och jag var helt bombsäker på att jag hade gjort det! Och igår när jag skulle kolla vart provet skulle vara så hade jag inte fått något mail om det så gick in och kollade och såg att jag inte alls hade anmält mig till det! ajajaj! Så får göra det provet i Augusti i stället ;o

Menmen, denna dag slutade i alla fall trevligt, Bio med Sofia och Johnny Depp, awesome! Han är ju bara lite för snygg för att vara människa... Filmen (Dark Shadows) var riktigt bra! Dock liiite för lång, började krypa lite i kroppen efter ett tag, men annars var den bra^v^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0