25 Maj 2012; Loreen var lugnt bäst i kvällens deltävling ^_^

God Natt(?) ^^,

Sitter inne i mitt rum nu på nattkvisten
och puggar lite literaturen terms inför morgondagens muntliga prov på det.. hm, tror att jag skulle ha börjat plugga liiite tidigare, typ som i går kanske xD haha..
äh, det här går nog bra, bara jag får ut någon ur min väl igen stängda mun... haha.. Lycka till säger jag!

Annars idag, eller igår(?) så har jag möblerat om lite i mitt rum helt i onödan, min hyresvärd skickade ett mail för ett tag sedan och berättade att runt den 25 så skulle det komma några oh putsa upp våra fönster och därför skulle vi ta bort allt som stod framför fönstrena, så jag det duktiga tjej som jag är gjorde det... det var inte lätt ska jag säga! just nu står min 1,10m säng exakt framför mitt skrivbord och garderob, en smal liten gång mellan andra väggen och sängen där man kan komma in i rummet och framför fönstrean står ingenting.. mysigt.. Och någon timme senare ringer Sofia och säger ett de inte alls ska komma runt den 25, utan någon gång mitt i sommaren -.- En aning irreterande.. Men det får stå så här nu.. haha, om typ 1½ vecka åker jag i alla fall hem till min moder ett tag :) hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0