그대 그대밖에 모르는 바보 그래요 그댈 보는

God natt igen =) haha

Varit i skolan idag och haft det dära lilla testet, kunde ju ha gått bättre och vet själv att jag kan bättre, men när det kommer till sånna där grejer så tappar jag ord och vet inte alls hur jag ska förklara grejer :o så vi får la se hur det går med det xD haha

Har även köpt tågbiljetter hem till den 5'e, yey, åker tillsammans med Sofia, första gången vi åker tåg hem tillsammans sedan jag flyttade hit xD haha.. Sköjsköj xD

Vart även en liten såndär spontan-bio med lilla Sofia - Cabin in the wood, tror jag den hette.. fyfan vad man hoppade i den xD Men den var helt okej om jag får säga det själv ^_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0