2 November 2012

Tänk att tiden ska gå så fort hela tiden.. Redan november! Det var ju inte alls länge sedan det var vår och sommar!
 
Mitt liv är rätt så upptaget just nu. om ungefär en vecka har vi tenta i Lingvistik och till nästa veckas föreläsningar ska vi läsa en miljon sidor känns det som. Läsa är nästan det enda man gör nu för tiden..
 
Igår gjorde jag i alla fall något roligt, var och såg Paranormal Activity 4 på bio med Sofia och HyunJin =D Filmer var bra! Det enda som var lite irreterande var att de som satt bakom oss skrek onödigt högt och länge. Annars så var det riktigt trevigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0