wow, fantastic baby

Hej!
 
Nu är det mycket, haha.. Har en bok att läsa ut tills i morgon, ungefär 150 sidor kvar, en till att läsa ut tills senast söndag, en tenta på lördag och på onsdag nästa vecka är det grammatiktenta och innan lördag skulle jag behöva städa här hemma då Sofia kommer hem någon gång innan lördag, helst skulle jag vilja gå i idé fram till den 20 December för då åker jag hem under juletiden! haha, men ackack, det går ju inte.. haha..
 
Ville bara berätta att jag lever -.- hahah. Nu ska jag gå tillbaka till Huckleberry Finn.. Ha det bra!
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej där :)

Vad har du för planer inför nyår ?

kram

2012-11-28 @ 00:00:10
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0