24 Oktober 2012

Hejsan! Ett tag sedan bloggen uppdaterades igen.. Men var i Kolsva förra veckan och sedan jag kom hem har jag varit upptagen med studier.
 
Kul att besöka hemmet igen.dock var det inte så kul att min mobil blev stulen, hade den bara i en månad :o Så varit utan mobil i en vecka nu. Eller har en mobil, men väntar på att 3 ska skicka mitt sim-kort, men det verkar ta ett tag...
 
Annars händer inte så mycket här i Växjö.. Sofia är sjuk och jag börjar bli sjuk. Har ont i halsen och börjat hosta. Inte roligt..Kan helt inte bli sjuk just nu! Om två veckor har vi tenta i Lingvistik, så måste plugga och gå på föreläsningarna. Ingen tid till att ligga hemma och sjuk alltså.
Angelica, bror och jag i fredagskväll när vi spelade kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0